Combinatie Pakket

Trainingsschema
~ Op maat gemaakt
~ 1 trainingsschema
~ Voor in de gym óf thuis
~ Gemakkelijk je progressie bijhouden
~ Voor iedere doelstelling
Aanvragen
Voedingsschema
~ Op maat gemaakt
~ 1 voedingsschema
~ zes verschillende voedingsdagen
~ Variatielijst
~ Gratis aanpassingen indien nodig
~ Voor iedere doelstelling
Aanvragen
Combinatie Pakket
~ Op maat gemaakt
~ 1 trainingsschema
~ 1 voedingsschema
~ Persoonlijke adviezen
~ Combinatie korting
~ Complete aanpak voor betere resultaten
~ Voor iedere doelstelling
Aanvragen
Basis coaching
~ Op maat gemaakt
~ 1 trainingsschema
~ 1 voedingsschema
~ 12 weken online coaching
~ Wekelijkse check up
~ Voor het beste resultaat
~ Stok achter de deur
~ Voor iedere doelstelling
Aanvragen

Wil jij een voeding- en trainingsschema?

Indien je antwoord ja is, dan is dit combinatie pakket uitermate geschikt voor jou! Het pakket bevat namelijk alle handvatten die nodig zijn om jouw doelstelling(en) te gaan realiseren. Wanneer jij serieus bezig wil gaan met voeding & sport, is het heel belangrijk dat je deze twee componenten goed op elkaar af stemt. Bij het combinatie pakket ontvang jij zowel een gepersonaliseerd voeding als trainingsschema.

Voeding

Wanneer je fysieke doelen hebt, is voeding nummer één. Hoe belangrijk het ook is om te sporten en in beweging te blijven, wanneer je voedingspatroon niet aan sluit bij je doel, zal je weinig tot geen fysieke resultaten boeken. Een goed opgesteld voedingsschema, is dus erg belangrijk voor maximaal resultaat. Met behulp van jouw huidige lichaamssamenstelling, bereken ik het aantal calorieën wat geconsumeerd moet worden om jouw doel te behalen. Vervolgens bepaal ik de juiste verhouding in macro nutriënten en stel ik een voedingsschema voor je op die aan jouw wensen voldoet. Naast het voedingsschema ontvang je een uitgebreide variatie lijst, persoonlijke op- en aanmerkingen en overzicht met belangrijke vitamines en mineralen.

Training

Naast een uitgebalanceerd voedingsschema is het trainingsschema ook van groot belang. Met dit schema ga je gestructureerd en doelgericht aan de slag. Ook hierbij stellen we de inhoud af op je persoonlijke voorkeuren. Hoeveel dagen en hoelang kun jij trainen, waar wil je dit gaan doen (thuis/gym) en heb je blessures waar wij rekening mee moeten houden? Op basis van deze informatie maken wij een schema waarin jij kunt zien hoe vaak je moet trainen, welke oefeningen op die dag op je programma staan en hoeveel setjes hierbij uitgevoerd moeten worden. Vervolgens kun je tijdens iedere training je trainingsgewicht noteren en zo krijg je een mooi inzicht in je behaalde progressie.

Schema’s

De schema’s krijg je online toegestuurd en kun je gemakkelijk uitprinten of op je mobiel downloaden. Hieronder is een voorbeeld te zien van het trainingsschema (links) en een voedingsschema (rechts).

 upperbody workoutlifestyle pakket

Vraag hier je persoonlijke schema aan